• Gratis verzenden boven de € 40,-
  • Ingepakt als een cadeautje
  • Op werkdagen besteld, binnen 1-3 werkdagen verzonden

Verzending & Retournering

 
Wanneer je gewenste artikel op voorraad is wordt je bestelling tussen 1 en 3 werkdagen verzonden. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op afspraak bij ons in Apeldoorn af te halen. De verzendkosten voor een brievenbusenveloppe zoals sieraden, stickers of andere kleine producten bevatten €1,95 (dit is zonder track en trace). Voor een brievenbusdoosje €4,50 met track en trace code. Voor een normaal pakket €5,95. Boven de €40,00 bieden wij gratis verzending aan voor Nederland. Wij verzenden de pakketten met DHL. 

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is het item toch niet helemaal naar verwachting? Jammer! Uiteraard heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Let hierbij op dat het pakket binnen de 14 dagen bij ons afgeleverd moet zijn. Haal je je bestelling op? Dan gaan de 14 dagen 1 dag na bestellen in. Lees altijd eerst de retourvoorwaarden voordat je een bestelling plaatst / retourneert, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Voor een retour dien je je retour aan te melden op het volgende mail adres: Info@happystoor.nl. We vragen de volgende dingen van je bij het retourneren:  

  •  

    Meld je retour altijd eerst aan via info@happystoor.nl

     

  • Het item moet netjes terug worden gestuurd.

  • In de originele verpakking zonder schade aan de items.

Wanneer je je retour verstuurt, bewaar dan altijd je Track & Trace bonnetje tot je retour verwerkt is! Na ontvangst van je zending wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van je retourpakket.

Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening.  Mocht je jouw bestelling of een deel hiervan retour sturen laat dit dan duidelijk via de mail aan ons weten.

Welke items mogen retour?

Alleen normaal geprijsde items mogen geretourneerd worden. Sale items en aanbiedingen/actie’s kunnen niet retour gestuurd of geruild worden. Ook kunnen sieraden en  haaraccessoires niet retour. Dit vanuit het hygiënisch oogpunt.

Houd er rekening mee dat Happystoor alleen retourzendingen in behandeling neemt als deze in originele staat zijn. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en op eigen kosten teruggestuurd.

 

De garantie 

 Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets dat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van de items een mail naar info@happystoor.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van het defect, geldt het volgende:

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
  • Wij geven 14 dagen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen. 

Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op info@happystoor.nl.