ALGEMENE VOORWAARDEN
Artikel 1 Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten & diensten die 
HappyStoor, Vlijtseweg 75, KvK nummer 83828397, levert.
Door een bestelling te plaatsten via internet of anderszins gaat u akkoord met de 
algemene voorwaarden van HappyStoor.
Artikel 2 Bestelling Plaatsen 
Bestellingen kunnen geplaatst worden via de mail, whatts app of Social Media. De bestelling is definitief als de bestelling 
is doorgenomen met de klant en het verschuldigde aanbetalingsbedrag van 50% van de afgesproken prijs voldaan is binnen 
de aangegeven periode. 50% van het verschuldigde bedrag wordt voldaan bij het plaatsen van de bestelling. Hiermee is de opdracht definitief. Het restant wordt voldaan op de dag van afhalen/bezorgen.
Als de betaling niet binnen de aangegeven periode 
voldaan wordt, behoudt HappyStoor het recht om wijzigingen aan te 
brengen of de opdracht te weigeren. 
Producten kunnen worden afgehaald. Bij het afhalen is het vervoer van hiervan op 
eigen risico. 
Bij aflevering van producten zoals taarten en sweets is HappyStoor niet 
verantwoordelijk voor leverings-, of communicatieproblemen veroorzaakt door 
verkeerd doorgegeven informatie.
Wijzigingen en dergelijke kunnen consequenties hebben voor de prijs zoals eerder 
overeengekomen.
Artikel 2.1 Bestellingen Betalen 
Totdat bestellingen volledig betaald zijn blijven de producten eigendom van HappyStoor. De betaling kan contant of middels overschrijving gedaan worden of via de webshop middels een ideal of Klarna betaling. 
tnv Happystoor.nl , NL40 KNAB 0410 5383 96. Bij overschrijving graag onder 
vermelding van het doorgegeven factuurnummer.
Artikel 2.2 Bestelling Annuleren (uitgezonderd bruidswerk, zie artikel 3.0)
Opdrachten kunnen tot 2 weken voor de overeengekomen leverdatum kosteloos schriftelijk worden geannuleerd of 
gewijzigd. Het annuleren of wijzigen van opdrachten binnen 2 weken voor de 
overeengekomen leverdatum is niet mogelijk. Bij annulering binnen 2 weken voor 
de overeengekomen leverdatum maakt HappyStoor aanspraak op de 
volledige aanbetaling van 50%. Dit ivm de inkopen en voorbereidingen.
HappyStoor behoudt zich steeds het recht voor om te annuleren als 
HappyStoor daartoe door overmacht (ziekte, familieomstandigheden of 
anderszins) wordt gedwongen.
Artikel 2.3 Crisisdekking
Soms is het bij zwaarwegende omstandigheden mogelijk om de taartopdracht/workshop/kinderfeestje op kortere termijn te verplaatsen. We proberen dan in overleg om dit naar een beter moment te verplaatsen.
Artikel 2.4 Bestelling Aanpassen
Tot uiterlijk twee weken voor de datum 
kunnen er, met goedkeuring van HappyStoor, dingen aangepast worden 
in het ontwerp, hierna is het helaas niet meer mogelijk om veranderingen in de 
overeenkomst aan te brengen. Aanpassingen kunnen extra kosten met zich mee 
brengen en dit kan dus consequenties hebben voor de totale prijs.
Artikel 3.0 Bruidsopdrachten en proeverij
Bij het bestellen van een Bruidstaart en/of sweettable gaat het als volgt. Nadat er een oriënterend gesprek is geweest waarin alle wensen en smaken worden besproken, wordt er een offerte gemaakt. De offerte wordt naar het bruidspaar gestuurd en zodra zij deze akkoord geven, hebben we een overeenkomst. Dan volgt gelijk een aanbetaling van 50% van de totale offerte. Het restant bedrag wordt in rekening gebracht een week voor de uiteindelijke datum.
Wanneer er een proeverij is besproken en de bruidsopdracht wordt geplaatst bij HappyStoor, dan vervallen de kosten van de proeverij a €35,00.
Artikel 3.1 Annulering
Bij het annuleren van een bruidstaart na een goedgekeurde offerte zullen er annuleringskosten in rekening worden gebracht. Tot 3 maanden voor de uiteindelijke datum is dit 25% van de aanbetaling, tot 2 maanden voor de uiteindelijke datum is dit 50% van de aanbetaling, tot 1 maand voor de uiteindelijke datum is dit 75% van de aanbetaling. In de laatste maand is annuleren niet meer mogelijk.
3.2 Aanpassingen Bruidswerk
Tot uiterlijk een maand voor de uiteindelijke datum kunnen er nog aanpassingen worden doorgegeven. Uiteraard in overleg met HappyStoor. Tot uiterlijk 2 weken voor de uiteindelijke datum kunnen er nog wijzigingen plaatsvinden voor wat betreft het aantal personen voor de sweets. Let wel op: aanpassingen kunnen extra kosten met zich meebrengen en dus consequenties hebben voor de uiteindelijke prijs.
3.3 Borg
Als u een (bruids)taart en of sweet table bestelling doet bij HappyStoor dan kunt u gebruik maken van o.a. taartplateaus, schalen e.d. Hier maken we dan een huurprijs voor. Ook wordt hier borg voor gerekend. Deze borg krijgt u volledig retour bij het retourneren van de gebruikte spullen. U dient zelf zorg te dragen dat deze spullen retour komen bij HappyStoor. De borg wordt alleen geretourneerd als de gebruikte spullen binnen 2 weken worden terug gebracht. Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, neem dan van tevoren contact op met HappyStoor.
4.0 Workshop/Kinderfeestjes
Voor alle workshops geldt een minimum van 4 deelnemers. Voor kinderfeestjes een minimum van 6 kinderen. Deze workshops/kinderfeestjes kunnen bij u thuis of bij Alldoors Deurenspeciaalzaak, Vlijtseweg 75 Apeldoorn worden gegeven. Voor workshops/kinderfeestjes buiten Apeldoorn rekenen we reiskostenvergoeding.
Artikel 5.0 Verzending
Verzenden is altijd op risico van de koper. Wij kunnen dus niet verantwoordelijk 
gesteld worden aan schade. Taarten worden altijd in overleg opgehaald. 
Bruidstaarten en/of sweet tables kunnen ook worden bezorgd tegen onderstaande kosten:
Bezorgen? Geen probleem, regelen we!
<10 km = € 10,-
10-25 km = € 15,-
25-50 km = € 30,-
50-75 km = € 40,-
75- 100 km = € 55,-
>100 km op aanvraag
Artikel 6.0 Prijzen
De prijzen op de site zijn inclusief BTW. De prijzen op de site kunnen afwijken van 
de prijzen in de offerte. Dit kan te maken hebben met verschillende vullingen, 
taartdecoraties, afwerkingen, meerwerk etc. De prijzen in de offerte zijn de juiste 
prijs.
Artikel 7.0 Klachten
Als u niet tevreden bent over een van onze producten dient de klant dit direct of 
maximaal 12 uur na levering te melden bij HappyStoor. HappyStoor is niet verantwoordelijk voor het vervoer van de bestelling of de condities waarbij de bestelling bewaard wordt thuis of op locatie. Het product 
dient bewaard te blijven om zo de klacht te kunnen aantonen.
Artikel 8.0 Hygiëne
HappyStoor werkt volgens de HACCP normering.
Artikel 9.0 Privacy
HappyStoor gaat zorgvuldig met de privacy van de klant om en 
garandeert de klant dat persoonlijke informatie vertrouwelijk behandeld wordt. 
We gebruiken de gegevens van de klant om de bestelling zo zorgvuldig mogelijk af 
te handelen.
Artikel 10.0 Rechten
Alle rechten van de foto’s zijn voorbehouden aan HappyStoor. Door een 
bestelling te plaatsen bij HappyStoor gaat u automatisch akkoord met de 
bovenstaande algemene voorwaarden.